16 Temmuz 2009 Perşembe

Kissssss (K) (:

Bir diğer postum ise çatlak dudaklarla ilgili. Dudaklarım çok hassas. Hava çok sıcaksa ve çok soğuksa kuruma oluyor. Neme ihtiyacı olduğunu düşünüyordum. O yüzden Blistex Medplus’a sahip oldum. Çok önerilen bir kremdi ve bende memnun kaldım. Aslında kremden biraz bahsedersem neredeyse %60’ını vazelin oluşturuyor. Krem hakkında bahsedersek şunları söyleyebilirmişiz. :) · Hasara uğramış dudaklara anında etki gösteren onarıcı bakım
· İçeriğindeki Eucalyptus, Menthol ve Camphor ile aşırı hasar görmüş, nem dengesini kaybetmiş dudaklara anındanem ve yumuşaklık kazandırmaya yardımcı olur.
· Dudak yüzeyini nemlendirici ve koruyucu bir bariyer ile kaplarken, etkili bir rahatlama ve uzun süreli bir ferahlık sağlamayı destekler.


Güzel bir krem bence denemenizi tavsiye ederim. Fiyatıda uygun. Sadece 7.50 (:

3 yorum:

  1. Blistexi tek geçerim canım şekerli olan süper naneli olan feci yakıyor ama :)

    YanıtlaSil
  2. Malesef. Sadece nemlendrmek içinse bir sorun yok ama dudak yaraya meyilliyse gerçekten sürmek hiç içimden gelmiyor diyebilirim :)

    YanıtlaSil
  3. ben de güneşe çıktığım anda dudak kenarlarım kıpkırmöızı oluyor 50 faktörlere rağmen, bunu da deneyeyim madem tecrübeyle sabit. tesekkurler:)

    YanıtlaSil